maandag 29 september 2008

pension Ozon


Beginnen we vandaag met het einde: 22 augustus 1981: de openbare verkoop van Ozon. Van de disco heb ik niet zo veel meegekregen. Wij hadden meer onze stek in 'De Bob'. Je moet je in je kroeg thuisvoelen per slot van rekening. Dus heeft u meer ervaring met Ozon als dancing, vul dan bij het zien van de plaatjes uw eigen geschiedenis maar in.

Beetje wazig de foto maar let nog even op het bankje met al die mooie meisjes. Of ze toen al wisten dat Ozon later in een pret paleis zou veranderen.
Maar ergens ver weg op zolder heb ik nog een koffiekopje staan met de tekst in blauwe letters: pension OZON. Ooit van een rommelmarkt mee naar huis gebracht. Als ik genoeg moed heb verzameld om mijn verzameling rommel in te duiken zal ik het vinden en een foto ervan bij deze tekst zetten. Dat gaat nog wel heel even duren!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten