donderdag 25 september 2008

Hotel Bel-Air


Een groot diep zwart gat. Een bouwput als het ware! Niets komt er bij me op bij het zien van hotel Bel-Air te Noordwijk. Wel kom ik direct bij een andere Bel Air terecht, in de geboortestad van onze toekomstige vorstin. De Noordwijkse vestiging moet een voorloper van 'De Baak' zijn geweest. Maar hoelang het er gestaan heeft en waar precies, ik kan het me niet herinneren. Vandaag zit ik even krap in geheugen en tijd. Maar ik kom op al die Schone Luchten terug!!!

Daar zit een luchtje aan, denk ik, aan die diefstal!
In die jaren zestig waren 16.000 guldens een mooi kapitaal waarmee je zo'n prachtige Chevrolet Impala Bel Air kon kopen en..... nog geld overhield. Of je vader kocht er één! En dan maar cruisen met de auto van je Pa, rondje 'de Zuid', richting 'stappen'. En vise versa. Maar nooit gezien :'Bel Air'. Teveel feest! Iedere dag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten