dinsdag 3 februari 2009

Pension Christina - Hotel Clarenwijck




Nog bijna in haar oorspronkelijke out-fit, staat Pension Christina [Hotel Clarenwijck] haar tijd te verdoen op de hoek van de Koningin Astridboulevard en de Rembrandtweg. Ik weet niets van haar maar is het niet de hoogste tijd om deze statige dame te plaatsen op de monumentenlijst van Beschermd Boulevardgezicht. Zet 'De Edelman' er ook maar gelijk op! En die huisjes van 'Parijs'. Eigenlijk gewoon alles! Goed plan! Wethouder van cultuur let op uw saeck!

Foutje, Bedankt! NB: lees ook svp de reactie van een attente lezer over de pensions Christina, Clarenwijck en De Branding:
"Begrijp ik goed dat Pension Christina en Hotel Clarenwijck hier één en dezelfde zijn?
Pension Christina, het huidige De Branding, ligt ruim 500 meter verder dan Hotel Clarenwijck.
Destijds gebouwd door een oom van mij die de grond toen kocht van Maatschappij De Toekomst."

2 opmerkingen:

  1. Begrijp ik goed dat Pension Christina en Hotel Clarenwijck hier één en dezelfde zijn?
    Pension Christina, het huidige De Branding, ligt ruim 500 meter verder dan Hotel Clarenwijck.
    Destijds gebouwd door een oom van mij die de grond toen kocht van Maatschappij De Toekomst.

    BeantwoordenVerwijderen