donderdag 3 juli 2008

prijsvraag: noem de villa


Ik zei het gisteren al: de beste informatie haal je dichtbij huis. Het klopt, in een laatje van het buffet, in een oud sigarenkistje, ligt in tabaksaroma bewaard, dit juweeltje van een kaart. Kijk zelf maar. Huizen, villa's, pensions, hotels van Noordwijk aan Zee bijna allemaal staan ze er op. Maar waar staat nou wat en wat was de naam vroeger en hoe heet het nu.
Hier dus de vraag aan het grote internetpubliek: herkent u de stipjes in de duinen, weet u iets meer over de geschiedenis, mail dan het antwoord via het envelopje onder aan dit bericht.
Als alle panden herkend zijn krijgt de inzender met de meeste goede antwoorden het origineel van deze PANORAMA KAART als hoofdprijs! Ik kan niet wachten: zelf herken ik
rechtsonder al: De Ark, De Regenboog, Villa Ruijs, Zomerhuis Zonnewende, maar dan raak ik de tel kwijt en laat ik graag aan U over!!!!
Bekijk de recentere situatie op google maps !
Naschrift:
De oplossing is inmiddels al bekend, lees de antwoorden.